Mektubun gücü...

Nebraska'da yaşlı bir adam yaşardı. Patates ekimi icin bahçeyi bellemesi gerekiyordu, lakin bu çok zor bir işti. Tek oğlu olan David ona yardım edebilirdi fakat o da hapisteydi.

Yaşlı adam oğluna bir mektup yazdı ve derdini anlattı.

Sevgili David,

Patates bahçemi belleyemeyeceğimden kendimi çok kötü hissediyorum.
Bahçeyi kazmak icin oldukça yaşlanmış sayılırım. Burada olsan bütün
derdim bitecekti. Biliyorum ki sen bahçeyi benim icin hallederdin.

Sevgiler Baban

Bir kaç gün sonra oğlundan bir mektup aldı.

Babacığım,

Tanrı aşkına bahçeyi kazma, ben oraya cesetleri gömmüştüm.

Sevgiler David

Ertesi gün sabaha karsı 4'de FBI ve yerel polis çıkageldi ve tüm sahayı
kazdı, lakin hic bir cesede rastlamadılar. Yaşlı adamdan özür dileyerek
gittiler. Aynı gün yaşlı adam oğlundan bir mektup daha aldı.

Babacığım,

Şimdi patatesleri ekebilirsin. Bu şartlarda yapabilecegimin en iyisini
yaptım.

Sevgiler David...

0 yorum: